Klikkaa Smartumin sivustolle Top bar icon Top bar logo
Blogit

Astu Stageen

Aitoa asiaa hyvinvoinnista. Seuraa, osallistu, innostu, bloggaa ja rokkaa. Tarkkaile katsomosta tai nouse itse lavalle!

Nenäpäivä-kampanjalla kerättiin 2550 kasvimaata maailman lapsille

Kiitos Smartumin Nenäpäivä-kampanjaan osallistuneille!

Kiitos! Smartumin Nenäpäivä-keräys 2017 tuotti 5100 euroa maailman lasten auttamiseksi. Summalla saadaan esimerkiksi elintärkeä kasvimaa yli kahden ja puolen tuhannen lapsen perheelle.

Tänä vuonna halusimme antaa koko laajalle verkostollemme helpon mahdollisuuden olla mukana Nenäpäivässä. Kannustimme sidosryhmiämme lahjoittamaan kaksi euroa maailman lasten auttamiseksi Smartumin Nenäpäivä-tiimisivun kautta. Itse lahjoitimme saman summan jokaisesta kampanja-aikana (26.10.-19.11.) tehdystä Smartum-etujen tilauksesta. Keräsimme yhdessä hienon summan kasaan: 5100 euroa!

Smartum-Nenäpäiväkampanjalla autettiin maailman lapsia.

Miksi lahjoittaisin kaksi euroa?

Kaksi euroa tuntuu kovin pieneltä summalta. Meillä Suomessa sillä saa juuri ja juuri take away -kahvin. Kaupassa kahden euron kolikko riittää hädin tuskin salaattikerän ostamiseen. Siksi tuntuukin uskomattomalta, että Nenäpäivä-avun kohteena olevissa maissa jo kahdella eurolla saadaan jopa pieni kasvimaa yhden lapsen perheelle. Pieni, mutta elintärkeä apu turvaamaan ravinnon saantia.

Onnistunut Nenäpäivä-kampanja

Tämänkin vuoden Nenäpäivä-kampanjamme onnistui hienosti. Keräystavoite ylittyi, minkä lisäksi tietoa Nenäpäivästä levitettiin koko laajalle, työnantajista, työntekijöistä ja käyttöpaikoista koostuvalle Smartum-verkostolle.

Smartumin Nenäpäivän tiimisivu täyttyi ihanista kampanjaan lahjoittaneiden terveisistä. Lisää terveisiä löytyy: nenapaiva.fi/tiimit/104599

Kiitos kaikille Nenäpäivä-kampanjassa mukana olleille: yhdessä laitoimme hyvän liikkeelle!

Nenäpäivä kerää varoja maailman lapsille pitkäkestoiseen kehitysyhteistyöhön sekä edistää globaalia oikeudenmukaisuutta viihteen ja yhteisen kansanliikkeen voimalla. Nenäpäivän keräystuotolla Nenäpäivä-säätiön järjestöt edistävät lasten koulutusta ja turvaa, vahvistavat perheiden ja yhteisöjen asemaa sekä tekevät työtä lasten terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi. Tänä vuonna kampanja on tuottanut kokonaisuudessaan noin 2,3 miljoonaa euroa.

Lue myös nämä